ασκήσεις για το σπίτι
- Υγεία

Aσκήσεις για διατήρηση φυσικής κατάστασης στο σπίτι

σας προτείνουμε μία σειρά ασκήσεων που μπορεί ο καθένας να εφαρμόσει στο σπίτι του. Εκτελούνται σε ύπτια θέση (στο κρεβάτι μας), σε καθιστή θέση και σε όρθια στάση ενώ περιλαμβάνουν και ασκήσεις για την αυχενική και την οσφυϊκή μοίρα που καταπονούνται ιδιαίτερα από την καθημερινή ενασχόληση με τους υπολογιστές όπως και συμβουλές για αερόβια άσκηση.

Μερικές γενικότερες συμβουλές για την εφαρμογή των ασκήσεων:

  • Ξεκινήστε κάνοντας 10 φορές κάθε άσκηση και προοδευτικά προσπαθήστε να φτάσετε τις 30 επαναλήψεις.
  • Προσπαθήστε να εκτελείτε τις ασκήσεις 3 φορές την ημέρα «σαν φάρμακο» (πρωί-μεσημέρι-βράδυ).
  • Επαναλάβετε τις ασκήσεις αργά χωρίς να κρατάτε την αναπνοή σας και μετρώντας με ήπιο τόνο φωνής.
  • Μπορείτε να εκτελέσετε τις ασκήσεις με τη βοήθεια φυσικοθεραπευτικών λάστιχων για μεγαλύτερη αντίσταση.
  • Σταματήστε την άσκηση εάν αισθάνεστε πόνο.

Σανίδα

Μια υπέροχη άσκηση η οποία γυμνάζει πάρα πολλές μυϊκές ομάδες χωρίς καμμία κίνηση του σώματος. Οι ασκήσεις που χρησιμοποιούν το ίδιο το βάρος του σώματος, όπως είναι η σανίδα, ενδείκνυνται σε πολλές περιπτώσεις και με καθημερινή εφαρμογή μπορούν να έχουν ευεργετικά αποτελέσματα στην υγεία μας.

Ασκήσεις σε ύπτια θέση

Ασκήσεις σε καθιστή θέση

Ασκήσεις αυχενικής μοίρας

Ασκήσεις οσφυϊκής μοίρας

Ασκήσεις σε όρθια θέση 

Επανάληψη των ασκήσεων 1, 2, 3 και 14 σε όρθια θέση.

Αερόβια άσκηση

Σημαντικό μέρος του καθημερινού προγράμματος άσκησής σας είναι η αερόβια άσκηση. Σας βοηθά να αυξήσετε τη μυϊκή δύναμη και την αντοχή σας αυξάνοντας την ποσότητα του οξυγόνου στο σώμα σας. Το περπάτημα και η οδήγηση ενός σταθερού ποδηλάτου αποτελούν καλές αερόβιες ασκήσεις.

Πάρτε το σφυγμό σας πριν ξεκινήσετε και συνεχίστε να τον ελέγχετε σε τακτά χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της άσκησης. Θα πρέπει να ασκείστε κοντά στον καρδιακό ρυθμό-στόχο σας ([220 – ηλικία σας] x 0,6 (60%) = καρδιακός ρυθμός-στόχος).

Πηγή

https://www.hygeia.gr/aples-askiseis-gia-diatirisi-fysikis-katastasis-sto-spiti/

Σχετικά Συντακτική ομάδα Consciousness.gr

Διαβάστε όλα τα άρθρα από Συντακτική ομάδα Consciousness.gr